Postup při vyřizování stížností
Postup pro vyřizování stížností ve společnosti Wenkard – Kardiologická ambulance s.r.o. dle zákona č. 372/2011 Sb. ve znění pozdějších předpisů, o zdravotních službách a podmínkách jejich poskytování.
Maximální snahou a cílem všech zaměstnanců společnosti Wenkard – Kardiologická ambulance s.r.o. (dále jen Wenkard) je spokojený klient. Přesto pokud jste nespokojení s poskytnutím jakékoliv naší služby můžete se na nás obrátit s náměty a stížnostmi přímo na vedení společnosti.
Stížnosti jsou třeba podat písemně a následující formou:
- Osobně na recepci našeho pracoviště
- Zaslat poštou na adresu našeho pracoviště a nebo do sídla společnosti
- Zaslat elektronickou poštou a to na e-mail: stiznosti(zavináč)wenkard.cz
- Prostřednictvím datové schránky – ID datové schránky m3bvqtj
Každá stížnost musí mít náležitosti:
- Jméno, příjmení, adresu a kontakt na osobu, která stížnost podává.
- Pokud stěžovatel není zároveň klientem Wenkard tak pak nacionále klienta. Stěžovatel zároveň musí předložit oprávnění podat tuto stížnost (např. plná moc, věk atd.)
- Popis skutečností, které vedou k podání stížností a pokud je známo tak identifikace osob proti kterým je stížnost vedena.
Veškeré stížnosti vyřizuje vedení společnosti a řídí se vnitřním předpisem společnosti. Každá podaná stížnost bude přijata vedením společnosti a nejpozději do 5 pracovních dnů obdrží stěžovatel informaci o přijetí stížnosti, případně bude žadatel požádán o doplnění stížnosti.
V případě, že se jedná o anonymní stížnost, nebude informován nikdo.
Písemná zpráva o prošetření a vyřízení stížnosti je podána stěžovateli ve lhůtě do 30 dnů ode dne doručení stížnosti (resp. doručení posledního doplnění stížnosti na žádost Wenkard). Za den doručení stížnosti se považuje datum přijetí stížnosti na Wenkard. Tuto lhůtu může odůvodněně prodloužit o dalších 30 dnů.
Podání stížnosti nesmí být stěžovateli nebo pacientovi na újmu.
Za vedení společnosti:
Ing. Vladimír Sloup – jednatel
e-mail.: vladimir.sloup(zavináč)wenkard.cz